ologowanie8

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania

Nabory wniosków

Zaproszenie na posiedzenie Rady w dniu 01.07.2021 r.

Print Friendly, PDF & Email

Przewodniczący Rady Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Lepsza Przyszłość Ziemi Ryckiej” zaprasza na Posiedzenie Rady.

Posiedzenie Rady odbędzie się w dniu 1 lipca 2021 r. o godz. 15:30 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Rykach. (ul. Karola Wojtyły 29).

 

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie zebrania.
  2. Stwierdzenie quorum.
  3. Przyjęcie porządku zebrania.
  4. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  5. Wybór Członków Komisji Skrutacyjnej.
  6. Podjęcie Uchwały w sprawie przyjęcia listy wniosków przekazanych przez Zarząd LGD.
  7. Omówienie i weryfikacja  wniosków o przyznanie pomocy w ramach naboru prowadzonego przez LGD w dniach 17.05.2021r. – 31.05.2021r. oraz podjęcie decyzji o wyborze operacji do finansowania dla przedsięwzięcia:
  • 3.1 Budowa, modernizacja obiektów z przeznaczeniem na cele rekreacyjne i kulturalne
  • 3.2 Budowa, modernizacja obiektów na cele turystyczne
  1. Ocena wniosków.
  2. Podjęcie decyzji o wyborze operacji do dofinansowania i ustalenie kwoty wsparcia.
  3. Informacja Zarządu o przyznaniu pomocy przez samorząd województwa na operacje, które były przedmiotem wcześniejszych posiedzeń Rady.
  4. Dyskusja, wnioski i zapytania.
  5. Zamkniecie posiedzenia.

 

 

Wszystkie materiały dla Członków Rady dostępne są w Biurze Stowarzyszenia od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00.

 

Z poważaniem

Jarosław Żaczek

Przewodniczący Rady

 

Informacja o Posiedzeniu Rady

Print Friendly, PDF & Email

Sz. P.

                           Członkowie Rady LGD

Przewodniczący Rady Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Lepsza Przyszłość Ziemi Ryckiej” informuje, iż w dniu 24 czerwca 2021  r. posiedzenie Rady w sprawie oceny wniosków w ramach naborów nr 2/2021 oraz 3/2021 nie odbyło się ze względu na brak quorum.

Posiedzenie Rady odbędzie się w dniu 01.07.2021 r. o godz. 15.30 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Rykach. (ul. Karola Wojtyły 29).

Informacja o Posiedzeniu Rady

Print Friendly, PDF & Email

Sz. P.

                           Członkowie Rady LGD

Przewodniczący Rady Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Lepsza Przyszłość Ziemi Ryckiej” informuje, iż w dniu 18 czerwca 2021  r. posiedzenie Rady w sprawie oceny wniosków w ramach naborów nr 2/2021 oraz 3/2021 nie odbyło się ze względu na brak quorum.

Posiedzenie Rady odbędzie się w dniu 24.06.2021 r. o godz. 15.30 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Rykach. (ul. Karola Wojtyły 29).

Zaproszenie na Posiedzenie Rady w dniu 18.06.2021 r.

Print Friendly, PDF & Email

Przewodniczący Rady Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Lepsza Przyszłość Ziemi Ryckiej” zaprasza na Posiedzenie Rady.

Posiedzenie Rady odbędzie się w dniu 18 czerwca 2021 r. o godz. 15:30 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Rykach. (ul. Karola Wojtyły 29).

 

Porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie zebrania.
  2. Stwierdzenie quorum.
  3. Przyjęcie porządku zebrania.
  4. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  5. Wybór Członków Komisji Skrutacyjnej.
  6. Podjęcie Uchwały w sprawie przyjęcia listy wniosków przekazanych przez Zarząd LGD.
  7. Omówienie i weryfikacja  wniosków o przyznanie pomocy w ramach naboru prowadzonego przez LGD w dniach 17.05.2021r. – 31.05.2021r. oraz podjęcie decyzji o wyborze operacji do finansowania dla przedsięwzięcia:
  • 1 Budowa, modernizacja obiektów z przeznaczeniem na cele rekreacyjne i kulturalne
  • 2 Budowa, modernizacja obiektów na cele turystyczne
  1. Ocena wniosków.
  2. Podjęcie decyzji o wyborze operacji do dofinansowania i ustalenie kwoty wsparcia.
  3. Informacja Zarządu o przyznaniu pomocy przez samorząd województwa na operacje, które były przedmiotem wcześniejszych posiedzeń Rady.
  4. Dyskusja, wnioski i zapytania.
  5. Zamkniecie posiedzenia.

 

Wszystkie materiały dla Członków Rady dostępne są w Biurze Stowarzyszenia od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00.

 

Z poważaniem

Jarosław Żaczek

Przewodniczący Rady

 

Ogłoszenie naboru wniosków o przyznanie pomocy w ramach poddziałania 19.2

Print Friendly, PDF & Email

Ogłoszenie nr 2/2021 – Budowa, modernizacja obiektów z przeznaczeniem na cele rekreacyjne i kulturalne

Dokumenty w ramach budowy, modernizacji obiektów z przeznaczeniem na cele rekreacyjne i kulturalne:

I. Operacje w ramach poddziałania 19.2 z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej (Inne/Własne)

1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z)

  • Wniosek o przyznanie pomocy (*.pdf) – otwórz
  • Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.pdf) – otwórz
  • Wniosek o przyznanie pomocy (*.xlsx) – otwórz
  • Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.xlsx) – otwórz
  • Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (*.pdf) – otwórz

2) Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa

  • Oświadczenie (*.pdf) – otwórz
  • Oświadczenie (*.xlsx) – otwórz
  • Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa (*.pdf) – otwórz

3) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 7z)

  • Umowa o przyznaniu pomocy (*.pdf) – otwórz
  • Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji (*.pdf) – otwórz
  • Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych (*.pdf) – otwórz
  • Załącznik 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych (*.pdf) – otwórz
  • Załącznik 3 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) (*.pdf) – otwórz
  • Załącznik 5 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji (*.pdf) – otwórz

Wniosek Beneficjenta o zaliczkę w przypadku, gdy Beneficjent zawarł Umowę o przyznaniu pomocy i nie ubiegał się o wypłatę zaliczki w ramach wniosku o przyznanie pomocy.

4) Formularz umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy

  • Umowa o przyznaniu pomocy następcy prawnemu / nabywcy określająca warunki kontynuowania realizacji operacji (*.pdf) – otwórz
  • Załącznik nr 2 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy -Wykaz działek ewidencyjnych, na których realizowana będzie operacja trwale związana z nieruchomością (*.pdf) – otwórz
  • Załącznik nr 4 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (*.pdf) – otwórz

 

 

Strategia Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność na lata 2016-2022

Podręcznik procedur wyboru i oceny operacji w ramach LSR

Regulamin Pracy Rady

Podręcznik kryteriów wyboru operacji z procedurą ustalania i zmiany kryteriów w Stowarzyszeniu Lokalna Grupa Działania „Lepsza Przyszłość Ziemi Ryckiej”

Ankieta monitorująca

.

5) Formularz wniosku o płatność (wersja 4z)

  • Wniosek o płatność (*.pdf) – otwórz
  • Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.pdf) – otwórz
  • Wniosek o płatność (*.xlsx) – otwórz
  • Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.xlsx) – otwórz
  • Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (*.pdf) – otwórz
  • Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu (*.xlsx) – otwórz
  • Informacja pomocnicza przy wypełnianiu Sprawozdania z realizacji Biznesplanu (*.pdf) – otwórz

 

Formularz wniosku o wpis do ewidencji producentów

  • Wniosek o wpis do ewidencji producentów – do wypełnienia na komputerze i wydruku – otwórz
  • Wniosek o wpis do ewidencji producentów – do wypełnienia ręcznego – otwórz
  • Załącznik do wniosku o wpis do ewidencji producentów dla organizacji producentów – otwórz
  • Załącznik do wniosku dla wspólników spółki cywilnej i współposiadaczy gospodarstwa rolnego –
    otwórz
  • Załącznik do wniosku o wpis do ewidencji producentów, przeznaczony dla osób fizycznych, których dane zostaną przekazane przez podmiot ubiegający się o wpis do ewidencji producentów – otwórz
  • Instrukcja wypełniania wniosku – otwórz

UZUPEŁNIENIA/POPRAWKI OCZYWISTYCH OMYŁEK PISARSKICH DOT. NABORU NR 6/2020

Print Friendly, PDF & Email

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Lepsza Przyszłość Ziemi Ryckiej” informuje o naniesionych poprawkach dot. błędnie ustalonej kwoty wsparcia (s.15) w Protokole Rady LGD z dnia 11.01.2021 r., oraz na liście operacji zgodnych z LSR i liście operacji wybranych do finansowania w ramach naboru Nr 6/2020. W załączeniu dokumentacja.

Protokół z Posiedzenia Rady Członków Stowarzyszenia z dnia 11 stycznia 2021r.

Lista operacji zgodnych z LSR przedsięwzięcie 3.1

Lista operacji wybranych do finansowania przedsięwzięcie 3.1.

Protokół z Posiedzenia Rady Członków Stowarzyszenia z dnia 23 lutego 2021 r.

Print Friendly, PDF & Email

Protokół z Posiedzenia Rady Członków Stowarzyszenia z dnia 23 lutego 2021 r.

 

LISTA operacji zgodnych z LSR i PROW 2014-2020 – przedsięwzięcie 1.2

LISTA operacji wybranych do finansowania – przedsięwzięcie 1.2

 

Informacja- formularz do złożenia protestu

Podmiotowi ubiegającemu się o wsparcie przysługuje prawo do wniesienia protestu od negatywnej oceny zgodności operacji z LSR.

Protest przysługuje wnioskodawcy, którego operacja:

  1. uzyskała negatywną ocenę zgodności z LSR albo
  2. nie uzyskała minimalnej liczby punktów albo
  3.  nie mieści się w limicie środków wskazanych w ogłoszeniu o naborze wniosków o dofinansowanie operacji

Protest od decyzji Rady

Archiwum strony LGD

minrol230-150x150

arimr230-150x150

UMWL1

logo-277

baner_lewy

kajakiempowieprzu

Użytkownicy na stronie
Aktualnie online: 1
Dzisiaj: 24
W sumie: 444039